pilates & jóga pohybová terapie

Marcela                    jestřábová

PILATES                                      jÓGA

POHYBOVÁ                              TERAPIE

WELLNESS                                 POBYTY


privátní lekce

 

  Individuální lekce probíhají ve vybavené cvičebně v Čížové.

 

 - zaměření dle přání klienta

 

-  lekce trvá 50 min v předem dohodnutém čase

v týdnu či o víkendu

 

CENA: 250,- /50 min.

 

 


























18:30 - 19:30

pilates

Čížová

 

   17:30 - 18:30

      pilates

      Čížová


18:00 - 19:15

jóga

Čížová


9:00 - 10:00

zdravá záda

harmony


17:00 - 18:00

vinyasa jóga

harmony


17:00 - 18:00

ball

pilates

harmony


9:00 - 10:00

pilates

harmony


10:00 - 11:00

pohyb. terapie

Čížová


9:00 - 10:00

privat 

tréninky

Čížová

  r o z v r h     l e k c í  2 0 1 9 







 po

ÚT

ST

ČT

SO

Desatero principů

a doporučení pro Vaši úspěšnou praxi


1. Buďte tady a teď. Cvičte a dýchejte vědomě. Cviky přizpůsobujte svým možnostem. Měřítkem úspěchu je prospěšnost cvičení, Váš dobrý pocit a úleva.Vychutnejte si Váš čas pro sebe plnými doušky.


2. Držte se instrukcí. Jednotlivé cviky aktivují svaly automaticky. Řekli byste přirozeně, "dělá se to samo".  Pouze však za předpodkladu ideálních vstupních podmínek - harmonické fungovaní svalového aparátu bez dysbalancí a korektní držení těla. Jelikož je tato situace spíše utopií, je vhodné opravovat držení těla a svaly zapojovat řízeně.


3. Co do cvičení vložíte se Vám vrátí. Stejné pohyby lze vykonat pasivně i bez větší námahy, nicméně bez výsledku. Mentální práce, soustředění na prováděné cvičení a aktivní zapojování těch kterých svalových skupin Vás odmění pocitem lehkosti a pohody vyplaveným endorfinem doprovázené úlevou od bolesti zad.


4. Současně svaly, které k provedení cviku nepotřebujete, nechávejte uvolněně - diferencovaná relaxace. Během hodiny Vás k tomuto opakovaně vybízím. Vracíme se tím k základu samotnému a bodu prvnímu - cvičíme vědomě - uvědomujeme si a izolujeme tedy části těla a svaly, které nejsou pro výkon pozice klíčové.


5. Pravidelnost je klíčem k úspěchu. Toto není prázdná fráze ani klišé. Je to zkrátka tak. Mám ráda připodobnění. Ať už  děláte jakýkoli sport  zjistíte, že trénujete-li pravidelně, trénink od tréninku se zlepšujete. V práci i při studiu čehokoli je pravidelnost nutností, bez které nedochází ke zlepšování. Abychom neměli kazy na zubech, nestačí si je vyčistit jednou za čas....Zahrňte cvičení do každodenního režimu a budete nadšení. Žádaná změna Vás mile překvapí.


6. Jezte nejdéle 2 hodiny před cvičením. Během cvičení dochází k zahřátí organismu, ke kontrakcím břišní stěny, obráceným pozicím atd. a to zkrátka nejde dohromady s plným žaludkem...


7. Choďte na lekce zdravé. Máte-li pocit, že na Vás něco leze, více Vám prospěje čaj a odpočinek. Necvičte rovněž v čase probíhající rehabilitace a min. 2 týdny po ni. V případě pochybností konzultujte svůj zdravotní stav a vhodnost cvičení  s Vaším lékařem. Informujte mě prosím o chronických obtížích pro upravení cvičebního plánu.


8. Kombinujte pohybové aktivity. S ohledem na zdravotní přínos je zásadní zvolení správné intenzity, délky a frekvence sportovní aktivity.Vaše pohybová aktivita by měla zůstat variabilní. Cvičte jógu, plavte, běhejte nebo jezděte na kole. Kromě toho, že zabráníte nudě vzniklé ze stereotypu, zabráníte svalům přivyknout si na danou zátěž a stagnovat.


9. Zeptejte se mě na to, co Vás zajímá nebo co Vám není jasné. Jsem otevřená a sdílná.


10.  Usmívejte se...sluší Vám to a dodá lehkost bytí...

wellness pobyty

cvičení      relaxace       zábava


Aktuální termíny wellness a vzdělávacích víkendů v roce 2019 pro Vás připravuji...


stále probíhá aktualizace webových stránek. obsah je postupně doplňován.

rozvrh lekcí je nezměněn.děkuji za pochopení.


kontakt


Marcela Jestřábová


397 01  Písek


     


Copyright @ All Rights Reserved